קייטנת קיץ וחוגים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אנא מלאו את טופס - קייטנת קיץ וחוגים

חוגי ילדים, נוער ומבוגרים

הדור הבא של הקרקס נמצא אצלך בסלון!
"קרקס פלורנטין" גאה להציע מגוון רחב של חוגי ילדים ונוער. אם גם הילד שלך תמיד חלם ללכת באוויר, לרכב על חד אופן וללמוד ג'אגלינג – הגעת למקום הנכון. בחוגי הילדים והנוער של "קרקס פלורנטין" מציבים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. אנו משתמשים במתקנים מקצועיים בלבד ומכשירים צוות מיומן שמלווה את הילדים לכל אורך השנה.

חוג ייחודי וחוויתי  למבוגרים הכולל התנסות בשלל אומנויות הקרקס: טיסו, טרפז, ג'אגלינג, הולה הופ הליכה על חבל, הליכה  על קביים ,פס אקרובטיקה, החוג מפתח :גמישות, שיווי משקל,  פיתוח  שרירים  חיטוב ועיצוב.
בואו להתנסות ולחוות חוויה מדהימה.

 

 

מה החוג כולל?

ספטמבר, אוקטובר ונובמבר: קליטה ובניית קבוצות, היכרות עם התחומים המרכזיים (אקרובטיקה קרקע, טרפז סטטי, טיסו וטרמפולינה, הסתגלות והכנה לביצוע תרגילים פיזיים.
דצמבר, ינואר, פברואר ומרץ: עבודה דינאמית על המכשירים לפי רמות, למידה ותרגול. כמו כן, בסמסטר הזה השיעורים משלבים הליכה על קביים, הליכה על חבל והתנסות בג'אגלינג.
אפריל, מאי ויוני: העמקה ותרגול החומר. בהמשך, כל ילד בוחר יחד עם המדריך את הקטע שלו במופע הסיום. מהי "קבוצת הנבחרת"? "קבוצת הנבחרת" כוללת את הנבחרת הצעירה בגילאי 9-12, את הנבחרת הבוגרת בגילאי 13-18 ונבחרת ייצוגית רב-גילאית. הכניסה לנבחרת היא לאחר בוחן של המדריכים והיא מציגה שתי עבודות: מופע אמצע שנה ומופע סוף שנה.


מה היתרונות של החוג?

א. נגיעה בכל מקצועות הקרקס – אקרובטיקה אווירית, ג'אגלינג, הליכה על קביים, הליכה על חבל, אקרובטיקה וטרמפולינה.
ב. פיתוח יכולות פיזיולוגיות – גמישות, שיווי משקל, מוטוריקה גסה ועדינה, חיזוק חגורת כתפיים ויציבות.
ג. פיתוח מנטאלי – התמדה עצמית, התמודדות עם פחדים וקשיים ופיתוח יצירתיות.

למי החוג מתאים?

החוג של "קרקס פלורנטין" מתאים לכל הגילאים. בנוסף, אנו גאים לבנות את תכנית הפעילות של החוג בהתאמה לילדים עם בעיות קשב וריכוז ויש אצלנו אפשרות לשריין מקום בחוגים לבעלי צרכים מיוחדים, קבוצות ושיעורים פרטיים.

 

 

קבוצת הנבחרת מחולקת לשלוש קבוצות

 

1. נבחרת צעירה – גלאים 7-12
2. נבחרת בוגרת – 13-16
3. נבחרת ייצוגית (אנסמבל) – רב גילאים


נבחרת היא קבוצה המתאימה לילדים שרוצים להעמיק את היכולות שלהם בתחומי הקרקס והם מתאמנים פעמיים בשבוע שעתיים וחצי כל פעם. הכניסה לנבחרת היא לאחר בוחן כניסה של המדריכים והתנסות של הילד. לאורך השנה הנבחרת מציגה שתי עבודות של הקבוצה, מופע אמצע שנה ומופע סוף שנה.
נבחרת ייצוגית היא נבחרת עם ותק של שנתיים או נבחרת עם השתתפות אינטנסיביות בביתי הספר לקרקס שונים. הנבחרת ייצוגית מעמיקה בבניית קטעי קרקס, מתחרה בפסטיבלים ומשתתפת במופעים שונים ופרויקטים שונים.
מתאמנים פעמיים בשבוע עם מדריך צמוד שמלווה אותם בתהליכי הבנייה, בנוסף עוברים סדנאות מיוחדות של תנועה, עמידות ידיים.


לו"ז חוגי בית הספר למקצועות הקרקס

 

*בחודש ספטמבר בלבד החוגים יתקיימו בימי א' וד' בעקבות החגים. 

 

 

להרשמה >